A KYOCERA Document Solutions a 360°-os partneri szemléletben hisz

A Kyocera Document Solutions a 360°-os partneri szemléletben hisz

A Salesforce, a világ vezető CRM vállalata és Intelligent Customer Succes Platform-ja, nemrégiben azt a bejelentést tette, miszerint a KYOCERA Document Solutions Europe B.V. megkezdi a Salesforce Sales Cloud Lightning, Lightning Partner Community és a Pardot európai használatát a kereskedelmi és marketing aktivitások modernizálása érdekében. A KYOCERA Document Solutions 17 kereskedelmi cég ügyfélkörét látja el innovatív, személyre-szabott megoldásokkal és a díjnyertes hardware termékekkel az EMEA-n belül.

 A KYOCERA fő kihívása

Ahogy azt az elmúlt évek tapasztalata is mutatja, a KYOCERA által kifejlesztett és implementált saját KYOCERA Sales Excellence model, melynek alappillére egy komplett megoldás nyújtás, képes teljes mértékben megfelelni a felhasználói igényeknek. Ebből kifolyólag az értékesítői munkatársak a jövőben nem tekintendőek a tradicionális „Salesman”-eknek sokkal inkább „Trusted Advisor”-nek (Megbízható Tanácsadó). Ám annak érdekében, hogy valaki „Trusted Advisor” legyen, rendelkeznie kell egy 360°-os partneri szemlélettel. Ez a holisztikus nézőpont egy decentralizált szervezeti struktúrát eredményez, ahol is mind a 17 ország leányvállalata saját CRM rendszert képes működtetni.

 Salesforce, avagy a kereskedelem mozgatórugója

A Sales Cloud Lightning, a Lightning Partner Community és a Pardot egyidejű telepítésével a KYOCERA hamarosan profitálhat egy központi csatorna kialakításából, amely biztosít minden olyan információt és „knowhow”-t, amire egy sikeres sales csapatnak szüksége van. Például, amikor egy partner licensze lejár, a sales csapat automatikus figyelmeztetést kap az új lehetőségről, s képes lesz egy partneri viszonyítási szint kialakítására a rendszernek köszönhetően.

nyomtatók a kyocerától

A KYOCERA Marketing Innovation Centre (Marketing Innovációs Központ), mely az európai központban – Hoofddorp, Hollandia – található, a Pardot nevezetű alkalmazással fogja regisztrálni és lekövetni az értékesítési ajánlatkéréseket, továbbá a felvázolni a partner aktivitását, online szokásait, képes lesz személyre szabott tartalmat megosztani és nem utolsó sorban kampányokat kezelni. A Salesforce-nak köszönhetően az időigényes marketing anyagok létrehozása központilag fejlődhet mind a 17 országban.

A KYOCERA ma már piacvezető szerepet tölt be az intelligens dokumentumkezelési megoldást szolgáltató vállalatok között, nem is beszélve a díjnyertes hardware portfóliójáról. „Mi elképzeltünk egy erőteljes és hatékony CRM eszközt, amihez a Salesforce megadta nekünk a kellő mechanizmust és rendszert. Így összességében kiegészítette és felemelte az üzletünket a saját lenyűgöző felhő-alapú szolgáltatásaival és európai lábnyomával,” fűzte hozzá Oscar Sanchez, a KYOCERA Document Solutions Europe elnöke.

„Ahhoz, hogy az aktuális piaci körülmények között egy vállalat helytálló és sikeres legyen, egy kiváló éleslátás a vállalat értékesítési csatornáiba és az elérni kívánt marketing aktivitások átfogó ismerete elkerülhetetlen. A Salesforce-nak köszönhetően a KYOCERA hamarosan képes lesz adaptálni egy átfogó, 360°-os partneri szemléletet, amely lehetővé teszi a fejlődő értékesítési és marketing tervek megvalósítását.”

 „A Salesforce Intelligent Customer Success Platform alkalmazásával a KYOCERA képes lesz egyre több ajánlatkérésből meglévő partner kialakítására és kiszolgálására. Számos termék kerül tüzetesebb és hatékonyabb megtervezésre, ami a tulajdonjog költségeinek drasztikus csökkenését eredményezi.”

 

gu-anniversary.png